torsdag 8 november 2012

Mysig dag


Idag har jag träffat mina flickor och ätit och även handlat julklappar till Ludwig. Blev en flodhäst eller nått som låter och som man lägger klossar i, därför har det blivit lite dåligt med bloggande.
Nu är jag barnvakt eller jag och Alex är det, vi är lekfarbror/ tant. Jätte trevligt att ha hela huset fullt av barn tycker jag. I kväll blir det bara att ta det lungt och mysa men min underbara man och son, som jag knappt träffat idag. Alexander var så snäll och tog honom medans jag träffade mina flickor, gullihonom!
Nej nu ska jag väl vara lite social och Alexander tänkte blogga här i kväll och besvara era frågor ni har om honom hur han regerat så har ni några frågor till honom så ställ det till honom nu som kommentar.

Massa kramar
<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar