torsdag 8 november 2012

Om laddade batterier


Nu är mina batterier omladdade lite i alla fall haha. Men är trött Ludde ligger halva nätterna och låter trotts att han sover, vi ger han napp, snutte och gossedjur ALLT men ändå låter han.
Ja, ja det ger väl sig någon gång antar jag.
Nu ska min lilla älskling få frukost och sen ska jag börja fixa till mig för en dag på stan med min underbara sötnos Emma. Ska även titta på julklappar/ födelsedags presenter till Ludwig då han fyller år 28/12. Ja jag vet stacakrs barn och han kommer hata mig till den dagen han inte tycker det är roligt att fylla år och inser att han plötsligt är 1 år yngre än alla ahah.

Nej upp och hoppa och fixa frukost sen lägga älsklingen och ringa farmor. Farmor läser ju min blogg så:
Godmorgon älskade farmor hoppas du sovit sött och jag ringer om en liten stund, ha det bra fram till dess! <3

Massa kramar
<3<3<3

1 kommentar:

  1. Han kommer skälla på dig när han ska fylla 15, 18 och 20, men han kommer att tacka dig när alla vänner fyllt både 30 och 40 och han fortfarande bara är 29 och 39! ;)
    Allt är relativt!

    SvaraRadera