lördag 15 december 2012

VIKTKORT

En bild säger mera än 1000 ord eller?

18 kommentarer:

  1. Woohoo...Jaaa...grymt fina du/Kram

    SvaraRadera
  2. duktig du är! kommer du få göra någon operation avseende huden, eller tror de att den drar tillbaka sig? om du ska opereras vilka ställen ska de operera?

    SvaraRadera
  3. Det gør det, og du er fantastisk :D

    SvaraRadera
  4. Grymt roligt att se =) Följer dig fortfarande men är lite tystare än förut.. då jag flyttat till en lite tråkigare blogg än den jag hade förut, vad grymt duktig du är!! <3 / Jelena, felstavad

    SvaraRadera
  5. Wow!! Vad fantastiskt, är väldigt imponerad!<3

    SvaraRadera
  6. OJ! Vad duktig du är! Keep up the good work!

    SvaraRadera
  7. Nu är du ju snart borta.
    Hjälp va det går undan.
    Va duktig du är vännen <3

    SvaraRadera
  8. Så härligt att se! Du kämpar på så bra! God jul nu Sofia och lycka till med vikten även under julen. Kram

    SvaraRadera
  9. Jag skulle skriva med:vilken stor skillnad!! Man ser att det är många kilon som har försvunnit!

    SvaraRadera
  10. God fortsättning. GBP+Julmat fungerade även för mig. Skillnaden från förra året när jag äter, lite men gott. Jag äter sakta, sakta, lägger ner besticken. Det kanske låter konstigt för folk som ej är GBP-op att jag njuter mer (på ett annat sätt)av maten nu, än när jag inte var GBP-op. Nu har jag kontroll över mitt intag. Jakten på feta och överviktiga (via tidningar och tv-program)är fruktansvärd. Dags för en promenad i mitt vinterland./Eva

    SvaraRadera
  11. Saknar dina blogg inlägg.
    Hoppas du har haft en fin jul å nyår med familjen.

    SvaraRadera
  12. Stoooor kram.
    Är du på fb eller instagram??

    SvaraRadera