lördag 15 december 2012

Oh aj aj

God midda får man väl säga här ligger jag i sängen och jämrar mig. Jag har ont i magen och jsg får skylla mig själv faktiskt. I går hade vi lilla  julafton här hemma och janssonen gjorde sin rätt idag. Så i dag är det synd om mig haha kommernog springa på toa hundra gånger idag. Min mage klarar inte av all grädde men det är ju så gott.
Just nu ångrar jag mig lite att jag gjorde en GBP men bara lite hade varit skönt att "ta bort" det ibland bara vid speciella tillfällen som vid jul.
Ha en underbar dag nu alla!!

P.s kortet på mig och Ludde är taget i går visst ser jag smal ut??

3 kommentarer:

  1. Men guudd va smal du ser ut! Trots att du har vinterjacka :P
    ka nske dags för nytt kort att gämfra med )

    SvaraRadera
  2. Aj aj inte kul med ond mage!
    Ja du ser inte bara smal ut, du ÄR smal!!
    Kram fina du <3

    SvaraRadera
  3. Ja, förstår att det skulle vara skönt att ta bort det ett tag just vid tillfällen som jul.
    I framtiden kanske de kommer på andra sätt att gå ned i vikt så att man kan göra just så. Jag läste om något som skulle ta bort suget och hungern helt, det skulle ju vara lättare.

    Önskar dig och din familj en god jul!!

    SvaraRadera