tisdag 15 januari 2013

Dagis

Idag har vi varit på dagis jag och Ludwig. Det var väl trevligt men jag ser verkligen inte fram emot att cykla eftersom det är jätte kallt ute men som nån sa "det finns inget dåligt väder utan bara dåliga kläder". Men jag vet i fan om jag kan hålla med om det just nu, för det är kallt ute och jag är inte alls sugen på cykla. Men jag får helt enkelt tänka på stranden 2013 eller kanske 2014 hur jag kommer gå runt där och alla tänker "men herregud vilken snygging". Men just nu känns inte ens det lockande om man tittar upp och snödrivorna är lika höga som mig. Men allt går med lite vilja och jag tror när man väl kommer över den trösken att det kommer gå bra. Japp det är bara att gilla läget som farsan skulle säga haha.

Massa kramar
<3<3<3

1 kommentar:

  1. Ha vantar på, och huva uppfälld på jackan =) Du vet som den där tuben(?) moperkillarna hade förr i tiden? :) Den gör så att kall luft inte kommer i ansiktet, brukar vara det som är värst! =) kämpa på!! det blir varmare snart =P /Jelena

    SvaraRadera