måndag 7 januari 2013

Nästa vecka!

Jag nästa?

Nästa vecka då jävlar säger jag bara! Egentligen ska Ludwig börja på dagis i morgon men både han och jag är sjuka. Det var som en käftsmäll, det bara kom? Jag blev kronförkyld och nu är även Ludwig det stackarn. Så jag fick ringa till dagis idag och berätta att vi nog får skjuta på det en vecka. Men för att komma till poängen så är det nämligen så att jag ska cykla dit varje dag och det är 1 mil (fram och tillbaka) och även fast det känns lite jobbigt så är det så himla bra för mig. Jag har 24 kilo kvar att gå ner innan jag är i mål och det kommer jag ta lätt nu när jag börjar röra mig på ett annat sätt. Känner mig grymt peppad inför detta!

Så nu jävlar blir det en slappvecka innan det hela börjar på riktigt!

Nu ska fettet brinna och kilona rasa!

Glöm inte att lägga till mig på facebook bara (Sofia Elin Charlotte Jansson)

Massa kramar
<3<3<3

1 kommentar:

  1. 24 kg är ingenting om man jämför var du redan gått ner, du kommer klara de galant ;)

    SvaraRadera