söndag 13 januari 2013

Nu i morgon, då jävlar!

Nu i morgon börjar hälsolivet eller egentligen är det på tisdag för det är då jag ska börja cykla men man kan ju alltid tjuvstarta och börja leva bättre. Jag måste framför allt bli bättre på att äta alla mina mål om dagen. Jag är jätte dålig på det, har nån nått tips på hur man inte ska glöma bort att äta? Sen även nyttig och väldigt, väldigt lättlagad mat (till lunch).
Här hemma är det däremot inte alls bra, Alexander fick kräksjukan han med. Han kräktes ner allt i går, hallen, sig själv, täcke och även badrummet. Fick kasta honom i duschen och sedan lägga honom innan jag tog i tur med allt. Bädda in honom i mitt täcke medans jag fick ligga med sommartäcke och frysa så jag sa till Alex idag att säger du någonsin att du älskar mig mera än vad jag älskar dig TÄNK om! Hahaha, jag själv har varit skit dålig i magen men samtidigt åt jag kanske inte det nyttigaste i går utan åt lite choklad och sånt skit så idag mår inte min mage bra. Har knappt kunnat ätit nått, det är precis som det rinner rakt igenom mig. Fy det är inte roligt med sånt men samtidigt så är det bra att min kropp reagerar och säger "denna skit vill jag inte ha". Synd bara att mitt förstånd inte fattar det fråns dagen efter.

Massa kramar
<3<3<3

1 kommentar:

  1. Ställ klocka på alarm när du ska äta... Det gör jag på jobbet. Sen gör matlåda fr middagen som du äter t lunch. Annars keso, kalkon, skinka och lite tomat. Snabbt och enkelt. Eller 1 ägg, och lite räkor på en rågskiva. Lycka till.

    SvaraRadera