lördag 12 januari 2013

Trött och åter trött.


Jag är så trött så jag känner knappt igen mig själv. Men samtidigt är det väl inte så konstigt eftersom det har varit jobbigt här med Ludwig att han varit sjuk och sömn har inte varit det man prioterat i första hand så nu kommer väl allt i kapp än.
Min älskade lilla Luddebus men det är bättre idag han kräktes som en gris i går. Hela sängen och till och med på väggen kom det på. Men idag har han inte kräks men han äter som en kratta och det kan man ju förstå. Så det enda vi fått i honom i dag är välling men bättre det än inget. Jag fick även en fråga av en kvinna:
 
Hej!
Jag tycker bilderna från Ludwigs 1-årsdag visar en ganska normal 1-åring. Hur lång är han och vad väger han?
Kram från en två barns mamma, fast om någon vecka tre :-)

Svar:
 
Hejsan!
Tack för din kommentar, Ludwig väger 10060 och är 79 cm lång och det är inte så att han är underviktig men han följer inte sin kurva som dom på BVC vill utan dippar varje gång vi kommer dit. Men jag tycker precis som dig att han är en normalstor kille men nu ska ju läkaren titta på hans kurva så får vi se vad hon säger. Ha en underbar helg och lycka till med att bli trebarns mamma, låter helt underbart!
Massa kramar <3


P.S Roligt att så många hade en åsikt om mitt förra inlägg det glädjer mig! Ska även sätta mig i morgon och svara på alla mail jag fått så det kommer svar snart jag lovar!! Tack även för alla kommentarerna jag får <3 Det värmer <3.

Massa kramar och ha en trevlig helg!
<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar