söndag 17 februari 2013

2 dagar


Om två dagar fyller jag år, jag hatar att fylla år om jag ska vara ärlig. Jag gillar inte att bli äldre och jag gillar inte att alla ska uppmärksamma att man blir äldre. Jag hatar när folk jag inte känner så mycket (Alexanders släkt) ringer och sjunger och grattar och sen ska man kallprata om väder och annat skit. Oh känner nästan ångest inför att just fylla år. Jag vet inte varför men jag har aldrig gillat det. Nej fy fan, idag ska vi nog hitta på något, men vad? Ja det var en bra fråga, Alexander vill åka till IKEA men det är inte alls jag sugen på.

Vill nog gå ut och gå en promenad isället, måste röra mig.
Känner hela tiden sommar 2013, sommar 2013!! 20 kilo kvar sen är jag äntligen i mål men 20 kilo är ändå 20 kilo, så nu måste jag kämpa för dessa 20 kilo. Vill så gärna lyckas till i sommar och då till min farmos 70 års fest och komma upp till Stockholm och visa upp mig och alla dör lite av chocken.
Nej nu jävlar ska jag kämpa med dessa kilo. Men jag har svårt att gå ner i vikt och det känns som det börjar avta. Så nu måste jag kämpa mera! Nu ska detta bli mera en "gå ner 20 kilos blogg", från start på månad =).

Massa kramar
<3<3<3

3 kommentarer:

  1. gillar inte heller att fylla år. har inte firat sen jag fyllde 18 för efter det så fick det räcka tyckte jag. får rejäl ångest på födelsedagarna över att bli ett år äldre.. men nu senast så var det inte lika illa som det varit innan, just för att jag är gravid och det känns som det är meningen med livet för min del.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hep hep... det klarer du :D

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag gillar inte heller att fylla år men jag har lite 30 års kris ( som börjar bli 40 års kris ) ännu . Men du är ju ännu ung så passa på att fira ordentligt :)

    Fråga , du som går ner så mycket i vikt behöver du inte "vila" kroppen emellanåt så att kroppen hänger med . För jag tänker att just dina magmuskler ( du vet dom där man knappt vet var man har ) måste ju ha svårt att anpassa sig när du går ner så mycket ??? Och kan man då inte få ont i kroppen ??

    Kram

    SvaraRadera