söndag 17 februari 2013

IKEA


Ja efter lite övertalning av Alexander blev det IKEA, nya IKEA i Älmhult desutom, han menade på att ma går ju där också så varför inte förena nytta med nöje? Jo det har han ju rätt i, vi köpte inget direkt blev mera för att få komma ut och göra något. Nu är jag däremot skapligt trött och ser fram emot att få lägga mig i sängen och sova mina timmar innan det är dags att jobba i morgon med. Det är kass uppdatering nu här på bloggen och det vet jag, men det blir bättre nu i veckan!
Nej nu ska jag väl roa min älskade son, som är helt i gasen efter en dag på IKEA som han sprang haha. Han skratta och sprang där inne som jag vet inte vad. Helt underbart att se honom så lycklig som han var, oh min lille gubbe.

Men men nu ska jag pussa på honom innan det blir en natt sömn, eller något liknade haha. I morgon ska han vara på dagis hela dagen, så blir en lång dag för honom.

Massa kramar
Så hörs vi i mogon!
<3<3<3

1 kommentar:

  1. Hehe en stoooor lekplats ;) Hur trivs Ludde på dagis? Gick inskolningen bra? Dom blir så stora så fort våra små!! Ha d gott! Kram

    SvaraRadera