fredag 15 februari 2013

"Bara Sofia"


Jaha nu var man hemma från jobbet och sitter här i soffan och försöker varva ner lite innan jobbet igen. Jobbar då i morgon mellan 7-15 så kommer vara kass uppdatering i morgon, så ni vet! Jobbet gick bra och jag älskar att jobba för då rör man sig hela tiden och jag tänker bara att nu förbränner jag massor säkert, känns helt underbart! Men jag gillar mitt jobb och jag gillar att jobba, att komma hem ifrån i bland och bara vara "sofia" och inte hela tiden vara Ludwigs mamma. Även fast jag älskar att vara just mamma, är det skönt att vara Sofia ibland också. Men jag saknar min lilla plutt hela tiden och vill ingen annat än att komma hem och pussa på honom. Hoppas han är vaken i morgon så jag får pussa på honom lite innan jag åker till jobbet.

Ha en underbar fredag och lördag, så hörs vi i morgon när jag kommer hem!

Massa kramar
<3<3<3

3 kommentarer:

  1. Man behöver verkligen komma bort hemifrån ibland för att orka med det fina man har hemma. Ladda batterierna och få vara sig själv!! That´s life ;) Ha en bra jobbarhelg!

    SvaraRadera
  2. Måste ba säga att fan vad duktig du är! =) HUr mår du efter gbp?

    SvaraRadera
  3. Så fin "Bara Soifia" :)
    /Kram

    SvaraRadera