tisdag 19 februari 2013

Bästa året


Jaha då var dagen framme med stort D med andra år, HIPP HIPP HURRA för Sofia idag. Jaha nu blev man som förutspott 23 år och ett helt år äldre. För att summera detta året då:

Jag har sett min son lära sig, krypa, gå, sitta upp, prata, springa, dra ut alla saker överallt. Utöver detta lär han sig ju 100 saker som man inte tänker på, som man kanske mera ser som en självklarhet.
Jag har lärt mig att älska, eller vad det innebär att älska sitt barn. Att älska sitt barn är en helt annan känsla från att älska sin vän, släkt eller partner.

Jag har skaffat nya vänner och lärt mig nya saker. Jag har insett det som är viktig här i livet.

Jag har gått ner i vikt, jag har gjort en operation. Jag har lärt mig leva efter nya förutsättningar. Jag har köpt kläder på den "vanliga avdelningen", jag har köpt stövlar (med klack). Jag har börjat gått ut och gå. Jag har börjat leva.

Detta året är bland det bästa i mitt liv, nu hoppas vi på ännu bättre år i framtiden!

Massa krama
<3<3<3

10 kommentarer:

  1. Grattis! Hoppas du får en toppendag. Kram

    SvaraRadera
  2. Ett stort GRATTIS på din stora dag!!!!!

    Kram ❤

    SvaraRadera
  3. Jag säger bara GÖTT MOS!!!!!!!!

    SvaraRadera
  4. Stort tillykke med födelsesdagen... og med alt det du har opnået i det forgangne år. Al mulig lykke til dig det næste år også :D

    Kram

    SvaraRadera
  5. Grattis på födelsedagen .
    Hoppas nästa år i ditt liv blir lika bra .
    Kram

    SvaraRadera
  6. Ett stort varmt grattis till dig Sofia! Hoppas du får ett fantastiskt år fyllt med kärlek, framgång och nya lärdomar. Du är en inspiration för många, tack för att du finns och för att du är du! Kramar <3 <3 <3

    SvaraRadera
  7. Vilket fantastiskt år, grattis!

    SvaraRadera
  8. Grattis kära blogg-vän! Ha en skön dag :D

    SvaraRadera
  9. GRATTIS på födelsedagen! Ett år äldre- massa erfarenheter rikare!

    SvaraRadera