onsdag 20 februari 2013

Gädhäng?


Oh vad jag känner mig duktig har ätit jätte bra idag. Vill så gärna gå ut med Ludde bara men det blåser och det snöar och att gå ut i detta med barnvagn är jag inte ett dugg sugen på. Hoppas på att det är bättre väder i morgon hade gärna velat att han skulle få gå lite själv men som vädret är nu så skulle han bara blåsa omkull. I alla fall till middag blev det lax med kokta grönsaker precis som planerat. Känns ju bra att det går som man planerar också ibland =). Jag tänker att nu på fredag skiter jag i och väga mig och sedan får se nästa vecka om min nya livsstil har gett resultat här. Jag vill ju gå ner 1 kilo i veckan och det tycker jag är helt lagom. Vill även komma igång med träningen men nästa vecka kommer min lillebror och då vill jag ju bara umgås med honom så känns just nu som det istället får bli lite hemma träning för min del. Men jag menar det viktigaste är att man gör något sen behöver man inte stå på gymmet och lyfta tungt eller springa flera timmar på rullband. Mycket kan du göra hemma!

Sen har jag en fråga till alla som jag hoppas jag får någon hjälp med. GÄDDHÄNG!! Hur i hela världen får jag bort det?
Gärna hemma övningar då =). (han hantlar)
Massa kramar
<3<3<3

3 kommentarer:

  1. Åhh de vill jag med veta. Fy vad jag tycker det är äckligt när det hänger o slänger där :( Har ändå tränat massor under hela tiden men de är där det är!
    Grattis i efterskott <3 skulle grattat dig i går med min glömska är inte o leka med :(
    Massa kramar <3

    SvaraRadera
  2. jag vill också bli av med mitt gäddhäng! så hoppas du får nå tips, för jag har inget :P.

    kram

    SvaraRadera
  3. Men vad skönt att höra! =) Jo dom flesta brukar säga det "det bästa dom gjort, borde gjort det tidigare osv"

    SvaraRadera