onsdag 20 februari 2013

Festmåltid!


Ja nu har vi kommit igång här hemma jag och Ludwig vi har varit duktiga och städat. Jag städade mest och Ludwig sov mera haha. Nu sitter han här i mitt knä och är nyvaken. Han är dålig i magen också stackarn, både lös och fast så säga, min lilla älskling. Är det inte det ena så är det de andra. Nu ska vi snart äta lunch och jag har varit duktig och tagit fram till middagen. Alexander var ju så himla söt i går och bjöd mig på en festmåltid. Han hade köpt en krabba till mig själv åt han som det heter "chips och tonfisk", det är jätte äckligt tycker jag medans han inte alls är förtjust i skaldjur, vilket jag älskar. Så jag åt krabba och han sitt, perfekt det bästa av två världar så att säga. Tycker det är så mysigt att fira med min lilla familj. Men det är klart att jag saknar min andra familj också alltså min släkt. Hade varit mysigt om dom också hade kommit över och firat men så är det ju när mn bor 60 mil ifrån varandra. Oh vad jag längtar efter dom! Nej nu blir det lunch idag, måste bli bättre på det.

Massa kramar
<3<3<3

2 kommentarer:

  1. Grattis iefterskott!! Låter som du hade en bra dag, även om man alltid saknar dom som inte är där...
    Läkarna borde vara intresserade av mer än att man går ner i vikt, nämligen att man mår bra oxå!!
    Det verkar gå mycket bra för dej=)) Härlligt!! Tränade igår för första gången sen november, mycket skönt att ha kommit igång!

    SvaraRadera
  2. Åh va gulligt at honom att köpa en krabba, det är ju sååå gott och det lilla ljuset i klon var ju så gulligt ;) Har min familj 40 mil bort så förstår dig mer än väl, det är tufft och hade inte orkat det om det inte vore för min lilla familj här!! Roligt att det gick så bra med inskolningen ;)

    SvaraRadera