tisdag 12 februari 2013

Hoppas, hoppas

I kväll har vi haft en urmysig kväll men vänner till oss från självaste huvudstaden. Eftersom jag är född och uppvuxen i Stockholm så åker vi ju dit ganska ofta och det är så himla roligt då att två av mina gamla klasskompisar, mannen då i förhållandet har släckt här i Kristianstad. Så när om är nere och vi är uppe brukar vi ses. Skit mysig kväll hade vi, dom kom hit så bjöd vi på mat så blev massa skratt och trevligt sällskap. Eftersom vi fick sådant finbesök blev det såklart lite gott att äta så nu hoppas jag verkligen att jag slipper att lida för detta i morgon. Känner dock redan nu att jag är gasig och skulle nog kunna starta en gasfabrik. Men det är ändå helt okej värre är det om man ska bli lös i magen elle nått sånt hemskt... Ja, ja det var ju helt klart värt det i alla fall eftersom jag älskar att ha folk över och bjuda på middag och bara sitta ner och mysa.
Men som sagt hoppas, hoppas!

Massa kramar
<3<3<3

2 kommentarer:

  1. Alltid kul att få kärt besök. Mindre kul när magen inte vill som man själva vill. Jag vet hur det är. Inatt strejkade min mage. Jag har IBS och den gjorde sig påmind. Behöver inte gå närmre in på detaljer. Fick spendera en stund på toa. Nu är magen ok igen.

    Kram ❤

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Underbar bild! Vi kan starta en gasfabrik ihop idag, hihi, magen min är helt knasig :D

    SvaraRadera