onsdag 13 februari 2013

Oh skjut mig!

Ludwig har sovit som en kratta i natt eftersom vi hade vänner över blev väl han lite orolig så att säga. Jag somnade även sent i och med honom. Jag tänkte hela tiden "ja, ja då får jag väl sovmorgon i morgon" HAHA eller hur? Innan sex började min lilla älskling vråla inne på sitt rum och jag låg inne i vårat rum och nästan stor böla jag med för jag var/ är så trött. Nu ska jag hålla honom vaken till åtta sen ska jag stor sova i en timme med honom. Nu springer han runt här hemma och "gnäller", han bir otroligt känslig när han är trött/ nyvaken. Så det spelar ingen roll om man säger något eller inte, han stor gråter om man gör ett litet fel. As känslig som nyvken förstår inte vad han fått det ifrån. Men jag säg bara en sak Ludwig när du är 15 år ska jag också komma in till dig först ska ja vråla inne i ditt rum innan 6 på morgonen, sen när du väl gått upp ska jag skrika en timma till minst för att jag inte får göra som jag vill t.ex. bita dig i benen.
Även fast det är drygt detta så är Ludde det bästa på jorden, men just nu är jag otroligt trött!

Massa kramar
<3<3<3

3 kommentarer:

  1. Vad roligt att du skrivit så mycket! Tittar oftast in med ett par dagars mellanrum så blev helt förvånad när jag hade två sidor med inlägg som jag inte läst, verkligen jättekul att få se hela den stora förändringen du gjort och läsa mer om ditt liv och upptäcka att du är så ung! Jag har tänkt att du var något år äldre än jag och så är du ett år yngre och har hunnit med så mycket ändå.

    Roligt att du tittat in och lämnat en kommentar hos mig också. Den dagen blev det inget socker, men klart jag äter socker emellanåt :)

    Hoppas den lille låter dig vila en stund nu så du kan få en skön dag, ha det bra! Kram

    SvaraRadera
  2. hahahaha ... det er barske vilkår vi forældre lever under, men - når ungerne selv får børn, så kan de se, hvordan det er... hahahaha

    SvaraRadera
  3. tack så jättemycket för ditt svar, jag uppskattar det otroligt mycket att du tog dig tid och svarade.
    jag ska och prata med gyn om det ens är möjligt att jag kan få så att jag slipper oroa mig i onödan.
    Men jag har en liten fråga om hur du gick tillväga för att få göra en operation, en sån är oxå och lurar i mitt sinne så jag skulle vilja ha lite koll på hur det går till. Om du orkar svara =)
    kram kram

    SvaraRadera