lördag 2 mars 2013

Barnakuten


Barnakuten blev det igår för Alexander och Ludde, jag var tvungen att jobba fanns ingen som kunde gå in för mig, HEMSKT var det! Alltså att sitta på jobbet och samtidigt vara så orolig för lilla Ludde. Han började nämligen kräkas på torsdagen, där på kvällen och fick verkligen inte behålla något så jag ringde 1177 och rådgjorde med en sjuksköterska som sa att vi skulle komma in på en gång. Han skulle få dropp men värderna var så pass bra så dom fick åka hem läkaren hade inte hjärta att sticka honom så i natt skulle ha få saft 2 gånger i timman. Herre gud att man ens kan stå på bena idag är ju ett under i sig. Men samtidigt allt går och i synnerhet när man tänker på honom. Mammas lilla hjärta, han bara sover och gör han inte det sitter han i våra knän och man ser verkligen hur dålig han är. Han har varit sjuk innan man aldrig såhär, att han så lugn. Han brukar annars springa runt här hemma och inte en människa kan se att han är sjuk. Han har även gått ner i vikt så vi är inte längre i "10 kilos klubben" utan nu i "9 kilos klubben", oh mitt hjärta!

Nej annars är allt bra här hemma, dock väldigt tomt för Erik åkte hem i går mitt i denna cirkus, stackarn. Vi har inte varit annat än sjuka sen han kom hit. Men det är skönt att han och jag ändå fick lite egen tid. Nej nu ska jag och Alexander varva ner och sätta oss och titta på en film och bara mysa.
 
Ska svara sen på alla mina kommentarer men ni ska veta att jag läser som och tar in dom, tack det värmer! Förlåt för att jag är helt värdelös på att läsa era bloggar men denna vecka har inte varit rolig. Men TACK! Ska sätta mig lite senare som sagt!

Massa kramar
<3<3<3

1 kommentar:

  1. Stackars liten :(
    Hoppas han kryar på sig ordentligt/Kram på Er!

    SvaraRadera