onsdag 6 mars 2013

Mysdag

Idag blev det en liten tur ner till den "stora staden" med Lulle, bara för att vi tänkte det skulle vara skönt för honom att få komma ut nu när han varit inne så mycket dom senaste dagarna och sedan tänkte vi att han verkligen behöver en ny vårjacka, eller ny det är ju hans första. Jag blev så nöjd men billig var det verkligen inte. Jag har nämligen en förkärlek till polarn och pyret främst för att jag tycker dom har superbra kläder och för att jag bara älskar dom haha.

 
 

 
Men nu när jag ändå kom på det jag har en skjorta från pop som är använd 1 gång om någon skulle vilja ha den? Det är som sagt polarn och pyret och den är stl 74, jag ser ingen poäng att sälja den på tradera då man får 25 kr för den och 25 kroner för det "arbetet" känns inte värt det. Sen att komma i väg till myrorna eller nåt sånt, jag vet inte jag kommer bara inte iväg och att kasta den är inte tänkbart bara haha. Men om någon vill ha den maila mig (viktbloggen1990@hotmail.com) eller skicka en kommentar! Det är den på kortet här:
 


Massa kramar
<3<3<3

2 kommentarer:

  1. Vad skönt att han mår bättre nu .

    Pop jackorna är riktigt fina och bra men jag är lite för snål . Det brukar dock finnas på rea på Vingåkers faktory outlet ( jag bor nära ) så där ska jag hålla koll .

    Oj vilken skillnad man ser på dig nu och så strålar du ju som värsta vårsolen :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. p.o.p kläder gillar jag också :). så himla härliga färger och allting :)

    SvaraRadera