onsdag 6 mars 2013

Oh vad gulligt!!

Jag fick en bloggaward av Jonaz med motiveringen:

 
Roligaste Sofia! En stor gnutta kärlek och kraftig humor på detta - det är denna blogg fylld utav. Fia har en stor omtanke för oss som följer bloggen, samt en härligt språk som gör att man både skrattar, njuter och ler i de kommentarer man får likväl de som skrivs i bloggen! Superkul var gång man ser att det är ett nytt inlägg från Sofia. Man får livsglädje av denna tjej!
Alltså ärligt fan vad gulligt! Oh vad sött tack söta Jonaz <3
Den som får denna utmärkelse, ska skriva åtta stycken saker om sig själv och sen skicka vidare den till tre stycken andra bloggare.
1. Som liten önskade jag att jag satt i rullstol, hade glasögon, höraparat och tandställning. Jag vet inte varför men det tyckte jag var jätte coolt?
2. Jag är jätte rädd för att det ska brinna och har tänkt ut en liten lista med det jag ska ta med mig om det börjar brinna mitt i natten.
3. Jag är grymt duktig på att baka och älskar att göra det, men jag hatar att äta det.
4. Jag ser knappt skillnad på en häst och en ko, jag delar in alla djur i "märken" och tycker hästar, kor, höns går under "bondgårds märket".
5. Jag har en högt IQ
6. Jag är riktigt duktig på att sjunga och älskar att sjunga.
7. Jag har ingen kontakt med min mamma sedan 3 år tillbaka.
8. Jag pratar med min farmor ibland flera gånger om dagen, men minst en gång och ser henne som min mamma <3.
Det var svårt för mig att välja ut 3 styckna eftersom jag har så himla många fina bloggläsare men jag får väl välja tre i alla fall. Men jag tänker alla mina fina bloggläsare denna utmärkelse!

1. Fru Eriksson Anledningen är att man alltid blir så glad över att se hennes kommentarer och hon har en sån posetiv energi och sprider glädje om sig. Hennes blogg är full med vackra och tänkvärda bilder och ord. Jag blir helt enkelt glad över att se hennes kärlek hon sprider!

2. Therese En underbar människa som precis som jag, gjort en GBP. Hennes blogg fylls av funderingar kring sitt nya liv och även allt vad som innebär att vara mamma. Hennes kommentarer är fyllda av kärlek och man blir glad varje gång hon kommentarer eller uppdaterar sin blogg!

3. Nathaline En nyfunnen blogg för mig, hon skriver om livet som blivande mamma och allt vad det innebär. Hon är jätte trevlig människa och jag blir glad att läsa om hennes rese genom graviditeten, dock är det inte långt kvar nu! Enda nackdelen är att jag håller på att tjata ihjäl min stackars man om en till bebis. Men en jätte trevlig tjej som man blir glad att läsa om!

Men som sagt det finns många flera stjärnor som läser/ jag läser.

Massa kramar
<3<3<3

5 kommentarer:

  1. Men sååå fint du skriver om Mig!!!
    TACK snälla,får se om jag fixar detta men givetvis Tackar jag såå hjärtligt för denna Utmärkelse & Kraaaaaaaaamas ♥ ...

    SvaraRadera
  2. Då blir det en duett i framtiden. Kanse melodifestivalen 2014. Jonaz & Sofia höhö

    SvaraRadera
  3. Åh va spännande och tack så hemskt mycket för dom vänliga orden!! Värmer i hjärtat i denna kalla kropp hehe... Får ta några funderardagar ;) Stort tack för dina kommentarer oxå. Ha aldrig dåligt samvete för att du inte hinner läsa eller kommentera, livet vill inte alltid som man själv vill och huvudsaken att Ludde äntligen är bättre!! Älskade barn kommer alltid i första hand och visst liknar han sin mor på bilden ;) Kram

    SvaraRadera
  4. åh vad roligt! då har jag något att skriva om sen :) tusen tack <3 <3 och jättefint skrivet av dig!

    SvaraRadera
  5. Nu bloggade jag på mitt lilla sätt hihi...
    Hoppas det var/är Ok!?
    Tack sååå ♥-ligt återigen vännen/Kraaaaaaaaam

    SvaraRadera