lördag 16 mars 2013

Jag kan flyga


Nja inte riktigt kanske kan jag flyga men det är inte långt ifrån skulle jag tro. Jag har så mycket löshud på mina armar nu så det är sjukt. Jag såg det i synnerhet när min lillebror var nere och jag rengjorde spisen och hela min överarm gungade i takt med att jag städare, herre gud tänkte jag är detta möjligt? Jo det möjligt? Japp det var det, det ser gräsligt ut och är inte alls snyggt dumbo fick stora öron och jag fick stora armar, eller långa skulle man kunna säga. Jag skulle kunna på riktigt flyga i väg med mina armar för dom hänger så. Men som jag också säger till alla som frågar om jag har någon "löshud" "om jag har!?hahah, jag har massor", att jag har hellre lite löshud här och var än att väga nästan 200 kilo helt klart! Jag skulle aldrig för en dag vilja se ut som jag gjorde då eller väga som jag gjorde då, tack men nej tack! Jag säger bara aldrig, aldrig, aldrig mera FET!

Massa kramar
<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar