torsdag 14 mars 2013

Tid?


Fy vad jag har mycket att göra, känns som jag aldrig har tid att sitta ner. Eller jag kanske inte tar mig tid? Men det är ju en helt annan femma så att säga. Här händer inte mycket, Ludde är på dagis och peppar, peppar har han inte blivit sjuk denna veckan än så länge vill säga! Jag jobbar nästintill jämt, många som är sjuka vilket gynnar mig =). Alex bara pluggar och däremellan försöker vi hinna med att sova och äta typ. Känner mig i alla fall inte lika trött längre äter vanlig mat nu i alla fall med Alexander sen tycker jag att pulver är skit bra för mig som då hatar att laga mat för jag får i mig allt bra som jag behöver i dom. Hmm ja det var väl det hela än så länge. Nu är Ludwig på dagis så jag ska bara sitta här i soffan och ha skönt men det blir inte så för jag saknar honom så, så dagen känns bara lång.. Skönt den första timman att bara få vara, men sen saknar jag honom och sitter bara och glor på klockan och önskar att tiden kunde gå fortare. Ja så är det med det  =). Men nu ska jag njuta innan jag känner att jag bara vill åka till dagis och hämta hem min lilla plutt <3.

Massa kramar
<3<3<3

2 kommentarer:

  1. Å wow halkade in här på ett litet bananskal och nu sitter jag bara och gapar! vad mkt du har gått ner, grattis :D!

    SvaraRadera
  2. Visst skulle man behöva några timmar till på dygnet?! Hoppas ni får en underbar helg tillsammans!!

    SvaraRadera