fredag 8 mars 2013

Morgonpigg

God morgon, god morgon! Jag sitter här i soffan och väntar på att att vakna till liv igen. Är seg som fan och ögonen går i kors. Men jag menar jag har aldrig varit en morgon människa. Men jag skulle gärna vilja vara det, man får så mycket gjort om man går upp tidigt på morgonen, säger ju visseligen alla. Dock skulle jag tro att det är just morgon människor som säger det. Morgon människor måste ju onekligen lägga sig tidigare är oss som älskar att sova på morgonen antar jag. Ja skit samma men det hade underlättat nu när jag har en sådan härligt morgon pigg son haha. Klockan 6 ville han stiga upp och jag tänkte ALDRIG jag går inte upp nu, så gick in till honom i bara täcke och gav han ett par leksaker sen somnade jag om och han hade superkul med sina leksaker en stund sen hade jag använt alla mina "alternativ" så bara att gå upp.

Nej nu ska jag vakna, tänkte skriva somna haha. Önsketänkande kanske haha?

Massa kramar
<3<3<3

4 kommentarer:

  1. Bara jag väl kommit upp ur sängen är jag pigg nästan oavsett tid men den ndär steget att ta sig upp är VÄLDIGT jobbigt ibland:P

    SvaraRadera
  2. Jag är tvärtom jag, haha. Jag har alltid varit en morgonmänniska :). Fast har haft sömnproblem under några år förut och då var jag både natt- och morgonmänniska samtidigt. Nu hoppas jag att jag inte kommer tillbaka till sömnproblemen, nu under graviditeten har jag mått jättebra och det är väl p.g.a hormonerna :P. Hoppas du får en fin helg <3 Kramis

    SvaraRadera
  3. Hihi....Underbara "unge" :)
    Du har nå't tbx hos mig tjejen/Önskar dig & de dina en underbar Fredag Kram

    SvaraRadera