torsdag 7 mars 2013

Röra på fettet!


Nej nu ska familjen Jansson eller den vuxna delen i alla fall sova. I morgon ska jag allt försöka gå ut och gå en promenad med min lilla älskling, skönt att ut och gå lite. Idag var jag duktig och cyklade men jag höll fan på att frysa ihjäl! Herre jesus vad kallt det var eller det blåste, nackdelen med att bo i Skåne är just att det blåser så här nere. Men det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder. Imorgon blir det att klä sig varmt och gå ut och då. Vill så gärna inviga Luddes nya fina jacka men det är lite kallt för det ännu. Men i morgon ska jag allt ut och gå så är det bara och nu har jag skrivit det på bloggen och det är samma med att skriva det i en sten, säger man så? Man vill ju inte gärna skriva det här och så gör man det inte. Nej i morgon blir det ut och röra på fettet, har ju mycket så blir mycket att röra på haha.

Massa kramar
<3<3<3

1 kommentar:

  1. Du är så duktig!
    Hoppas det blåser mindre och att det blir en fin träningstur.
    Här är det för isigt i gatan många ställen för att kunna cykla, men det smälter fort på dagen när pluss graderna kommer. Fast nu i morse var det MINUS 14 grader..... Burr
    Stor kram å god helg till dej <3

    SvaraRadera