onsdag 20 mars 2013

Snygga lår Here I come!!


Blev en promenad i dag på 40 minuter nästan 50 till och med nu när jag tänker efter. Kände lite i låren när jag gick från i går. Känns så himla skönt att jag kommit i gång nu. Att jag är ute och rör mig nu försöker varje dag. Oh vad jag känner mig duktig just nu. Snart ska jag även äta lunch har blivit duktigare på det. Jag äter en lättare lunch varje dag nu mera och sedan äter jag en stadig middag. Idag blir det keso och tomat, supergott! Älskar allt vad keso heter och även tomat. Kan även ha lite gurka till så blir det ju ännu godare! Oh vad jag är duktig självförtroendet är på topp just nu känner jag haha! Ego Sofia är framme idag men ibland måste man få vara lite ego =). Snygga lår here I come!

Massa kramar
<3<3<3

2 kommentarer:

  1. Ja ja, positiv ego är fantastiskt!! Håll i den känslan=))
    Nu kör vi!!

    SvaraRadera
  2. Hej svaej!! Roligt att läsa att självförtroendet är på topp!! Så viktigt och allt flyter ju på så mycket bättre då åxo ;) Tack för dina kommentarer, dom värmer! Å du, du får vara så mycket ego som du bara vill ;)

    SvaraRadera