torsdag 17 oktober 2013

Död eller levande?

Ja idag är man ju mera död än levande kan jag säga. I går kväll vid 12 tiden tyckte Ludwig att det vore jätte roligt att gå upp så sagt och gjort. Vi hade visserligen skit mysigt så det var inte så. Men nu när alarmet drog i gång här på morgonen syftar givetvis på Ludwig var det ju inte fullt lika mysigt. Nu i över 2 timmar han jag hört på hans gnäll, kan ju inte lägga honom för tidigt för då blir ju hela dagen förstörd. För han är ju trött sedan igår, jag lider med mitt lilla hjärta men ärligt det är ganska skönt att han sover midda nu en stund så han stackars gamla mamma kan få vila midda hon med =). Underbart med barn, eller vad säger ni?

Misstolka mig rätt jag älskar min son MEN det är ganska skönt ibland när han sover.

Ta hand om er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar