söndag 13 oktober 2013

Mitt mål














Mitt mål med bloggen har hela tiden varit att sätta hål på alla myter om GBP att "bara operera sig", "det är ett lätt utväg", "det är en genväg" etc. Alla dessa jävla idioter renut sagt som tror att det är en genväg, är ni dumma eller? Detta är långt ifrån en lätt väg eller ett lätt beslut att ta.
Dom opererar min kropp och gör om den och det är något som jag aldrig kan göra ogjort. Sen är det heller ingen lätt väg, det är inte så att jag kan sitta hemma på soffan och äta chips och dricka cola och gå ner i vikt det funkar lixom inte så.
Det är detta jag vill få fram till alla som tror detta och jag är även noga med att berätta detta för dom personerna som kontaktat med ang att göra en GBP.





Däremot anser jag att detta är en fantastisk sak att göra och att man kan göra det.
Jag är inget annat än nöjd med mitt resultat, det är ingen som vill dela med sig om sin gbp? I sånna fall bara maila mig


Ta hand om er <3

1 kommentar:

  1. Det är ju tack vare dig som jag tog beslutet att kontakta vårdcentralen för en remiss och uppskattar verkligen hur du noggrant beskrivit allt, positivt somnegativt. Har heller inte ångrat en sekund av min gbp o nån dans på rosor är det verkligen inte alltid heller. Bara mött positiva o nyfikna kommentarer än så länge!! Kram

    SvaraRadera