onsdag 16 oktober 2013

Penntestet



Jag vet inte om någon minns detta, men penntesten var väldigt populärt när jag var yngre. Alltså man la en penna under bröstet och satt den kvar hade man hängbröst och ramlande hade man "fasta och fina bröst". När jag gjorde det när jag blev äldre kunde jag gömma ett helt pennskrin under tuttarna och man såg det alltså inte. Ärligt jag kunde gömma min mobil under mitt ena bröst utan att man såg den. Hemskt va?

Nu däremot fick jag för mig att göra detta i går och ropade på Alex att hämta en penna och slängde av mig BHn Alex glodde på mig som jag vore från Mars. Så där står jag halv naken och ber han att ge mig pennan. Lägger det under bröstet och fan den ramlade ner!! Löjligt jag vet men det är ju en liten seger. Nu är det inte så att jag har "fasta" bröst utan dom har bara krymp och jag är så glad över att huden följt med för jag har inte två skinbitar med bröstvårtor på, utan normala. Sådär som dom ska se ut när man ammat =).

Ta hand om er <3

3 kommentarer:

  1. Haha penntestet kommer jag ihåg! För mig har det blivit tvärtom! Kan nu efter att fått barn (och gått upp i vikt) utan problem gömma en penna under bröstet, den sitter som klistrad! Tycker det är lite jobbigt och skäms lite för att visa mig. När dom alltid tidigare varit så fasta och fina, då blir det jobbigt när dom inte är det längre :( härligt att huden följt med din snabba viktnedgång! Så glad för din skull, för vet ju att du va så orolig för att det bara skulle bli hudsäckar som hängde. Där hade du fel ;)

    SvaraRadera
  2. Haha vilken syn ;)
    Usch jag kan nog gömma en hel lägenhet under mitt skinn :(
    Har äntligen tagit mod till mig och varit hos läkaren o lämnat in en remiss iaf. Så nu får vi se om jag får nya eller jag ska fortsätta snubbla över detta skinnbitar ;)

    SvaraRadera
  3. Hahaha förlåt att jag skrattar men precis som du säkert tycker så måste man ha en del humor när det kommer till sådana här saker ;))

    SvaraRadera