onsdag 16 oktober 2013

Dyrt nöje..


Att gå ner i vikt är verkligen dyrt dock "roligt dyrt", om man kan säga så? Nej men tänk så mycket nya kläder jag köpt sedan jag gått ner i vikt och det är ju roligt för mig kanske inte fullt lika roligt för våra konton som gått ner i takt med mig haha. Nej riktigt så illa är det inte förr ville jag inte ens gå in i en klädbutik, jag beställde allt från nätet och hoppades att det skulle passa och gjorde inte det fick det hänga oanvänt i garderoben. Nu är det en lycka, något dyrt nöje mej fan jag har 10 år att ta igen om inte längre!!

Ta hand om er ♥ 

3 kommentarer:

  1. Jag har precis opererat mig för en vecka sen va de igår =P
    så de går vägen.. jobbigt o käka 11tabletter varje dag dock just nu på morgonen haha för att sedan ta tre tabletter till på kvällen =P

    hoppas allt e bra med dig.?? =)

    kram <3

    SvaraRadera
  2. Har fått svar från läkaren nu, kan läsa om det i bloggen då jag ej orkar skriva om allt.

    Kram kram.

    SvaraRadera
  3. haha kunde vatt jag som skrev det där ;) Men visst är det skoj?? Älskar o shoppa nu =) O nu när man slutat röka kan man ju shoppa lite mer utan att känna sig allt för hemsk ;)

    SvaraRadera