torsdag 10 oktober 2013

Roligt!!


Det ju roligt att några i alla fall var kvar hör och läste, trodde jag ju knappt om jag ska vara ärlig =). Vad har hänt sen sist jag skrev? Hmm inte mycke jag jobbar som aldrig förr, ludwig har blivit stor och vi hoppas till nästa år att skaffa en till bebis men det blir när jag har gått ner mina sista drygt 15 kilo. Där kommer min kära blogg in jag vill peppa mig själv att gå ner dom sista kilorna tänk att när jag har gått ner mina 15 kilo har jag gått ner 92 kilo!?!?! det är ju sjukt mycket, är ju en människa, en "slakt mogen" gris. Herre jesus så mycket fett som försvunnit från min kropp =).

Hur är det med er?

Ta hand om er <3<3<3

7 kommentarer:

  1. Vilken skillnad det är på dig nu och då.
    Vilket bra arbete du har gjort.

    Väntar själv på få en gastric bypass.
    Hoppas med göra sådan underbar förvandling som du har gjort.

    SvaraRadera
  2. Roligt att höra från dig! 92 kg är enormt mycket! Här är det sådär. Har gått upp mycket igen men hoppas också på peppning så att jag kan gå ner igen!

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att höra från dig igen! Blev fel i förra inlägget med min lång så skriver en gång till. 92 kg är enormt mycket: härligt och riktigt bra jobbat. Här har jag kämpat o kämpat orenlighet. Jag ska klara det men har gått upp allting igen som jag lyckats gå ner. Det känns riktigt surt men hoppas att jag kan komma igen så hade gärna hängt med på ett slags peppningtåg!

    SvaraRadera
  4. Skoj att du är tillbaka, du ser så himla snygg och GLAD ut på nya bilden :-)
    /Johanna

    SvaraRadera
  5. Hej fina du....
    Härligt att planera bebis nästa år :)
    /Kram <3

    SvaraRadera
  6. Hej, vad roligt att höra från dig! Tänkt på dig, hållit utsikt efter dina inlägg, undrat så hur de går för dig. Men då jag själv har varit lite borta missade jag din tillbaka gång.

    Kan bara säga WOW vilken skillnad, grymt jobbat! 15 kg är ingenting de klarar du <3

    Med mig är det både bättre och sämre, men har börjat arbetsträna :)
    kram <3

    SvaraRadera
  7. Ja kämpa med oss ;) Du råkar inte ha instagram? Bra kämpat verkligen, själv har jag tappat nästan 40kgsen min op iblrjan på året ;)

    SvaraRadera