tisdag 15 oktober 2013

Om du bara visste


God morgon mina vänner, hoppas ni alla sovit sött i natt. Det har jag gjort, däremot är jag nog fortfarande lite seg. Jag sitter just nu ner mysad i våran säng med ett par tända ljus och lyssnar på Enya, som jag just nu har börjat älska. Det är så avkopplande och lugnt, det är så jag vill vakna på morgonen. Jag sitter just nu och väntar på min lilla rumptott att vakna, mitt lilla hjärta. Tänk om han kunde förstå hur mycket jag älskade honom.

Ludwig om du bara visste hur länge mamma väntade på dig, om du kunde förstå den glädjen det är för mig att vara din mamma. Att du just valde att komma till oss. Du är bäst på alla sätt och så underbar <3.

Ta hand om er <3

2 kommentarer:


  1. Ljuvligt ...Man hör riktigt det klingande barnaskrattet hihi
    Underbart fin kille & go mamms <3

    /Kram

    SvaraRadera
  2. En sån goding ;) Vilket smile!!! Helt otroligt att man kan älska någon som man älskar sina barn ;)

    SvaraRadera