måndag 25 juni 2012

Börjat med pulver...

Ja som ni säkert läste så har jag börjat med pulver igen. Anledningen till att jag har gjort det är för att jag är värdlös på att laga mat till mig själv och då tänker jag på lunch som jag aldrig och då menar jag aldrig lagar. Så därför kör jag med att ta en påse pulver till lunch vilket jag tycker passar mig jätte bra just nu! I alla fall en av mina vänner ska göra denna operation och jag ska ge bort mitt pulver som jag har kvar till henne så ni som ville ha ett "prov paket" av mig maila mig!!! Det är jätte viktigt att ni göra det så ni får annars kommer jag ge bort allt nu i veckan.
Kortet är taget på mig när jag var ute och gick för ca en vecka sedan det andra kortet är taget när jag väger max!! Skillnad va??

Massa kramar
<3<3<3

7 kommentarer:

  1. Det er så flot gået af dig. Held og lykke også fremover med vægttabet :D

    SvaraRadera
  2. Shit vilken skillnad, bra jobbat!!!! :)
    har också tänkt att gå på pulver ett tag, kanske äta en lättare middag, behöver en kickstart igen.har nästan helt tappat motivationen tyvärr. Lycka till med ditt pulvrande :) kram

    SvaraRadera
  3. Ja usch, det här med matlagning är svårt!! Ispirationen är inte hög. Men jag försöker och jag ska bättra mig!

    SvaraRadera
  4. Vad är det för slags pulver?
    Provar gärna :)

    SvaraRadera
  5. Ja, ser väldigt stor skillnad
    <3
    Fin då, fin nu!!!

    SvaraRadera
  6. Hej snygging :)

    Det är så stor skillnad inte bara på vikten utan på hela dig . Det skiner om dig ! Härligt !

    Kram

    SvaraRadera
  7. Man ser ju skillnad! Du ska inte tro att man inte gör det, kolla in de här bilderna så ser du ju asmkt! :) Hejahejaheja dig!

    SvaraRadera