tisdag 26 juni 2012

Fullt upp!

Oh här hemma är det fullt upp nu äntligen sover dock Ludwig är så svårt att städa samtidigt som man skall roa honom. Eller inte svårt men jobbigt om man får säga så? Ja det borde man väl hihi, Alexander är borta hela dagen i dag på fackligt. Han "jobbar" just nu för LO denna veckan så han är upptagen.
Så nu ska jag stryka är nästan klar man har lite kvar, pausade nu bara för lite mat blir ju en jätte "god" drink snart haha. Oh vad jag längtar!! Hahah skönt att jag snart är klar i alla fall nästa vecka kommer min svärmor också då kan bloggandet bli lite halv dant så att ni vet =). Ska komma ut på en promenad i dag också för värdet är för en gångs skull helt okej! Lycka där!!
Massa kramar
<3<3<3

1 kommentar:

  1. Jag gick ner från 147 till 90, sen upp igen till 120. Ätit nyttigt hela tiden, inget godis eller läsk. Aleris, som opererade mig, sa att jag var en av de 10% som gbp inte fungerar på. Tyvärr..

    Ja du, att städa med små barn omkring sig är inte lätt, vet hur du har det :)

    Hoppas du kommer ut på den där promenaden.

    Kram

    SvaraRadera