fredag 15 juni 2012

GBP så går det till

2 kommentarer:

  1. Hej hej!!
    Jag har fått tid hos kirurgen på måndag!! Nu går d fort :)
    Kan du inte berätta om första besöket hos kirurgen.. Va gör man?? Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsan Carro!!!
      Grattis till din bedömningstid på måndag.
      Jag gjorde min GBP för snart 2,5 år sedan. När jag var på bedömningen så var det först en gruppinfo. Sedan var det enskillt samtal med läkaren. Då hade han fått min vikt, längd och midjemått. Under samtalet så frågade han varför jag ville göra operationen, hur motiverad jag var. Efter att ha gått igenom mina pappe(journalen) så fick jag en bekräftelse på att jag var godkänd för en GBP. Efter läkar samtalet så fick jag prata med en sjuksköterska för att boka in min operation (som skedde 2v efter bedömningen). Hon gick även igenom vilka blodprover som skulle lämnas och vilka pulverdrycker som jag kunde dricka. Jag valde MODIFAST och jag tycker att dom var jättegoda.
      Detta är i korta drag hur det gick till för mig på bedömningen.
      Jag önskar dig lycka till!!!

      Kram

      Radera