söndag 12 augusti 2012

Uppdaterar lite.

Tack för alla era fina kommentarer och vad underbara ni är som skriver att ni saknar mig. Det värmer i mitt hjärta något enormt! Jag mår bra bara att jag jobbar, tar hand om Ludde och vårat hem jag är helt slut och har inte tid att sitta framför datan så länge som jag jobbar. Men om 1 vecka (från och med måndag) så är det slut på jobbandet och allt återgår till det normala igen och jag kommer börja uppdatera mera så 1 vecka, skönt. Jag saknar verkligen bloggen och att lägga upp kort och känna den otroliga stöttningen jag har fått av er alla. Ni är ju underbara, men nu vet ni i alla fall. Jag får riktigt dåligt samvete över att jag inte bloggat något på en evighet men Ludwig går ju före allt såklart men har lite resultat sen att visa på måndag (om en vecka och en dag), spännande, spännande. Jag har gått ner lite även sen sist jag blogga. Oh vad jag längtar efter att starta igen och vara den bloggaren som ni förtjänar och som jag behöver för att hålla detta strikt har slarvat så nu den senaste tiden men att promenera och så men har inte ätit något sött/ fett alls på hela sommaren!!

Vi ses snart underbara ni!
<3<3<3

8 kommentarer:

  1. Å va kul att höra från dig!!! Mycket att stå i med allt men ser fram emot att läsa mer från dig! Du inspirerar och sänder en grym energi! Sköt om er och fortsätt kämpa! Kram

    SvaraRadera
  2. Välkommen tillbaka :)

    Ska bli kul att höra dina resultat efter sommaren . Är väll överlag torka i blogglandia över sommaren .
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja,men självklart går Livet & Ludwig före bloggandet...
    Sköt om dig & Kraaaaaaaaam från mig!!

    SvaraRadera
  4. åh vad kul att läsa inlägg från dig, ser fram emot om en vecka och en dag. Ska bli spännande att se ett nytt vikt kort :)
    kärlek och kramar

    SvaraRadera
  5. Så härligt att se dig här igen.

    Kram

    SvaraRadera
  6. Härligt att du snart är tillbaka här! Ser med spänning fram emot dina nya resultat!!! Kram

    SvaraRadera
  7. Glad glad glad
    U made my day
    Kul att läsa rader från dej igen, saknat det MASSA!
    Klart du ska använda all ledig tid på familjen, vi är här å redo att läsa mär det lugnat ner sek lite!
    Å jag glädjer mej till updates å kanske bild?!!
    Kraaaamiz

    SvaraRadera
  8. felstavad.blogspot.com
    Åh hej =) Jag är oxå på paus, får se när/om man kommer tillbaka på riktigt, det där räkneverket, om det är det du är nyfiken på så räknar det dagar sedan jag spydde sist, tack för att du påminde mig om det =) =) Ta hand om dig, kram!

    SvaraRadera