tisdag 21 augusti 2012

Ben välkomna tillbaka!!

Alltså jag blir så himla glad när jag tittar mig i spegeln varje morgon och ser mina nyckelben. Jag ser att dom finns där innan har jag bara känt dom om knappt det, men nu ser jag dom. Tänk att dom låg där ner gosade under ett mjukt (väldigt mjukt haha) täcke. Där har dom legat och vilat och blev nog lika chockad som jag när solen lyste på dom för första gången på åralat. Jag älskar att se mig i spegel och se mina ben kallt pekandes ut genom huden. Jag älskar att se det och jag blev nästan besatt av det i början när dom döck upp jag tittade hela tiden och blev så himla besatt av att jag såg ut så. Jag såg smal ut, i alla fall den lilla delen av kroppen. Jag har aldrig sett smal ut inte på något ställe överallt är det fett och i mina ögon fanns inte ens något som skulle kunna vara fint. Men ett liv som en tjockis har satt sina spår att anse att ben i vackert, är det egentligen vackert? Eller är det för att jag är besatt?

Lite djupt inlägg kanske men jag vill visa hur min hjärna fungerar efter denna stora förändringen jag utsätter min kropp för.

Hur ser ni på det intressant att veta, är det bara jag eller finns det flera?
Massa kramar
<3<3<3

6 kommentarer:

  1. haha, jag blev oxå helt kär i mina nyckelben när dom kom... och knölen på handleden!! Lite knasiga är vi nog men det är ok tycker jag... hihi

    SvaraRadera
  2. Åh, jag förstår känslan! Ben i sig kanske inte är jättefint överallt, men nyckelben just är väl lite sensuella om de skymtas.

    Det ligger kanske i reptilhjärnan på oss att det området är sexigt, det kan handla om att axlar och hals är väldigt ömtåliga områden. Att blotta halsen för någon är alltså ett tecken på tillit och är inbjudande. Kanske att det hör ihop, gissning från min sida :)

    Välkommen tillbaka!

    SvaraRadera
  3. Jag tycker de är vackert <3
    Jag läser gärna sådant tycker de är väldigt intressant hur se hur människor tänker.
    kärlek och kramar <3

    SvaraRadera
  4. Jag har blivit kär i mina vrister. Förr hade jag lår, vader och en fot. Men nu har jag vrister :D älskar att titta på dom. Knäppa är vi nog alla ;) <3

    SvaraRadera
  5. Kära dej, det är en stolor förändring du är igenom, så det är inte alls konstigt att du blir lite besatt. Du har presterat enormt mycket redan och det händer ju saker hela tiden. Så njut av depån va så besatt du vill för min del, du var vacker innan och du är vacker nu <3

    SvaraRadera
  6. Kul att du är tillbaka. hoppas din sommar varit riktigt bra. Nu ser jag fram emot att följa din resa i höst! :)

    Jag är precis likadan. Dansade glädjedans när jag såg mina nyckelben, men stoltast är jag för att jag för första gången har ett par höftben. Jätte löjligt och första gången jag märkte hur besatt jag va så va jag rädd för att framstå som någon "fjortis". Men det är okej att vara stolt, det ska man vara!

    SvaraRadera