tisdag 21 augusti 2012

BMI


När jag började så hade jag ett bmi på hela 55,9 (!!!!!!!!!!!!) detta är den 21 mars 2012.
När jag skrev sist så hade jag ett BMI på 45,1 och då är det den 7 juni 2012.

Idag den 21 augusti 2012 kan jag medela att mitt BMI ligger på.....

*tada*...  40,1

Det är långt ifrån normalvikt och även övervikt men det närmar sig i alla fall och jag är stolt över resultatet snart är jag nere på 30-talet hihi. *Oh Sofia vad du är duktig* *Tack så mycket Sofia*.
Fy vilket ego jag har blivit, jag är inte så här i verkligheten men bakom daton tar jag igen allt och lite till haha.

Ha en underbar dag nu ska jag äta lunch här hemma, min hals börjar bli bättre så nu är det lättare att svälja men framför allt maten smakar lite bättre =).

Snart blir elefanten en mus haha

Massa kramar
<3<3<3

10 kommentarer:

  1. Vad fantastiskt! :D <3
    oh underbara sofia, du gör helt rätt i att vara ett ego <3 ;) alla behöver boosta sig själv

    SvaraRadera
  2. Tack för ditt tassavtryck :-). Vilken prestation du gör. Förstår att du måste bli lite ego under en sådan här process. Ska läsa vidare hos dig :-)

    Kämparkramar

    SvaraRadera
  3. Shit!! Här händer det Massa saker :D du är sååå duktig gumman!!! Klart man får bli lite ego ibland. Så som du kämpar så är det klart!! Du är bäst <3

    SvaraRadera
  4. Oj!!! Otroligt! Superbra! En guldstjärna till dig! Kämpa på, snart sitter klänningarna perfekt! ;)

    SvaraRadera
  5. Wow...Bravo tjejjan :)
    /Kram från mig i ☼

    SvaraRadera
  6. Men oj, vad du är duktig! Med all rätt kan du säga det till dig själv, lycka till i fortsättnngen också! Kram på're...

    SvaraRadera
  7. Tack för dina fina kommentarer gulle du <3
    Jag fullkomligt älskar spikarna min, tycker inte att det gör ont,men slappnar väldigt gott av när jag lägger mej å kan somna på några minuter å sova 3-4 timmar på den. Passar perfekt för mej! Värt att prova!!

    Wow du är rå, nere i 40 på BMI, skit bra juh!
    Jag såg väldigt stor skillnad på korten du la ut åxå, bara passa på så du inte blir borta hela du nu ;)
    Du är väldigt duktig och inspirerande.
    Ska bli så spännande att se på fredag hur vågen visar för dej, vet ju att det är super bra resultat!
    Blir og både en sak till hemmet och ett smycke tror jag!
    Stå på och heja dej <3
    Kramar J

    SvaraRadera
  8. Gott att halsen har blivit bättre!
    Jag har hatten toppen sommar! Njuter varje dag som solen är framme nu, känner att jag inte helt är redo för den mörka tiden vi går i möte.
    Kramar

    SvaraRadera
  9. Det är superduktigt gjort av dig!
    Du ska vara så stolt!!!!!!!
    Kram till dig

    SvaraRadera
  10. Vilken skillnad!! Kämpa vidare, du är så duktig =)

    SvaraRadera