måndag 20 augusti 2012

Hej mina vänner!

Hej mina vänner!
Har ni saknat mig? Självklart haha nejdå. Vad konstigt det känns att sitta här igen och skriva jag måste ju erkänna att det varit skönt med en paus. Nu tänkte jag bara skriva ett kortare inlägg och sedan skirva lite längre i kväll när Ludde somnat och berätta lite om min underbara viktnedgång haha. Men känns skönt att vara tillbaka dock är jag inte på topp. Har halsfluss och feber, man känner sig lagom mottiverad att ens vara uppe nu. Vill gärna ligga men täcket över huvudet och bara dö lite grann just nu men så är det att vara mamma. Tur att jag har en underbar man som tagit hand om Ludde hela helgen så jag fått vila så mycket som möjligt. Nu ska jag sätta mig och läsa igenom kommentarerna har nästan 100 stycken hihi. Tack underbara ni!
Men i kväll kommer lite nya kort på mig så får vi se om ni ser någon skillnad =)
Massa kramar och hoppas ni hänger med nu också!

5 kommentarer:

  1. Ja,klart vi saknat dig :)
    Brukar inte svara i andras bloggar utan i min egna,men...gör det nu hihi
    Här är det Ok,hoppas allt är bra med dig & Kraaaam pårej!

    SvaraRadera
  2. Jag har saknat dig <3 låter mindre kul med halsfluss hoppas du blir kry snart <3

    ser fram emot dina viktkort :)
    oj, 100 komentarer de var inte illa :D

    sv.Välkommen tillbaka, de är bättre med mig tack. Ja, älskar speciellt Nalle Puh citat, den björnen är så underbar :)
    Kramar <3

    SvaraRadera
  3. Hej gumman. Så bra för jag har saknat dig här ju :D Ska bli skoj o se dina framsteg. Måste ha hänt massor ju!! Du är världens snyggaste <3 Kramar <3

    SvaraRadera