onsdag 21 november 2012

Hejsan!


Hejsan underbara ni!
Länge sedan jag uppdaterarde nu, aja jag måste verkligen bli bättre på det nu!
Idag har jag haft en bra dag och bättre kommer den bli! Jag och Alexander ska se på bio i kväll helt själva och har barnvakt till lilla Ludwig. Blir man överlycklig eller vad? Älskar detta ibland måste man få koppla av lite och bara vara "Sofia och Alexander" och inte enbart "mamma och pappa".
Det är viktigt och tyvärr har vi ju inte några släktingar här nere som kan passa Ludwig så detta blir första gången för oss. Jag älskar verkligen min son men ibland är det skönt att bara få komma bort också. I morgon måste jag börja gå ut och gå igen har blivit jätte dålig på det. Men steget till att komma ut genom dörren ibland och allt för ofta långt. Men i morgon blir det ändring på det!!
Nej nu sa jag och Alex umgås lite med Luddes barnvakt som borde komma vilken sekund som nu.
Massa kramar och ha en underbar kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar