onsdag 21 november 2012

Nästan 100 kilo

Jag kan inte sova och medans jag ligger här med en snarkande man och en son som inte vill sova ligger jag här i sängen och funderar. Funderar på hur det kommerkännas den dagen jag har gått ner allt alltså nästan 100 kilo. Är det inte sjukt så säg!! 100 kiloär 10 Luddisar det är en fullvuxen gris, 100 liter mjölk och 200 smörpaket det är säkert 10000 kanelbullar. Allt det kommer jag ha gått ner och nu har jag inte många kilon kvar.

Jag måste vara stark. Sofia du är snart i mål.
Sofia du måste orka, tänk på Ludwig.
För allt jag älskar, för allt jag känner.
Jag ska gå i mål och gör jag det inte för
min skull så för Ludwigs!

Min älskade son du är värd en mamma som orkar leka med dig, springa med dig. Du är värd en mamma som följer dig tills den dagen hrnnes kropp inte orkar mera och tack vare denna förändrig orkar hon fan så mycket mera!!

2 kommentarer:

  1. Sötisen då ♥...
    Du är grym ska du veta/Kraaaaaam

    SvaraRadera
  2. Hej Sofia!
    Vilken person är viktigast i ditt liv?
    Svaret är DU.
    Om du inte har dig själv kan du inte ha någon heller.
    Jag fick ett tips av min terapeut, när jag ligger och ältar negativa tankar. Varför hit och varför dit? Det är ingen som hör vad du säger kl 22-23-24 osv Då fick mig en tankeställare.
    Efter min op. har jag Fokus på 4st M = Mat, Motion,Mindfulness och Musik mm. Skickar över styrkekramar till Dig och din famil./Eva

    SvaraRadera