torsdag 22 november 2012

Jävla natt!



Oh vilken natt det har varit här hemma.. Ludwig är såå förkyld min lilla älskling, han vaknade 5 nu på morgonen och sen har han varit uppe och jag har legat i våran säng fram till klockan 8 och försökt er tiden han suttit och sovit. Snorsugen har vi också kört i ett här hemma nu på morgonen. Stackarn min lilla älskling.
Idag är jag bara trött är inte alls sugen på att göra något men tänkte i alla fall att försöka komma ut i dag. Men vi får väl se om jag vaknar till lite senare eller kanske man kan gå ut själv i kväll och ta en promenad så får Alex ha Ludde en stund. Det skulle vara skönt i morgon är det ju vecko vägning och jag har bestämt mig för MINUS 70 kilo till julafton och det känns ganska så långt bort just nu men jag kämpar in i det sista.
På tal om jul har någon nått julklapps tips till min man. Han är jätte svår att handla till så har något tips så fram med det bara!

Massa kramar

1 kommentar:

  1. 70kg tänk så mycket, men jag hoppas du kan klara det!=))

    SvaraRadera