torsdag 13 december 2012

8 dagar kvar

Nu är det 8 dagar kvar innan vi åker upp till Stockholm och till våra (mest min) familj. Ska bli så mysigt att fira Ludwigs första jul med familjen. Synd bara att vi inte kunde fira hans födelsedag där uppe men det var omöjligt för Alexander att ta ledigt från jobbet. Men min lillabror följer med oss hem och då firar vi lite med honom så får vi väl ordna nån födelsedagskalas med några vänner, för det är ju jätte mysigt ju! Vi tänkte fira nyår med några vänner och i samband med det att vi kan fira hans födelsedag men men det ordnar sig alltid.
Ludde går runt här nu i vardagsrummet och snart rivit ut alla dvd-filmerna och även smakat på dom. Duktig han är min lillekille haha.
I natt har han inte heller sovit alltså jag vet knappt vad jag ska göra mera känner mig mer död än levande. Man blir ju verkligen inte sugen på en till alltså haha. Även fast jag verkligen älskar min lillkille så blir jag knäpp på honom nu, det är så jobbigt så om någon har nått tips så fram med det! I kväll ska vi pröva att lägga honom en timma senare och se om det funkar och även ta in hans säng i ett annat rum eftersom han är så lättväckt.

Massa kramar

2 kommentarer:

  1. Vad mysigt att åka och hälsa på familjen .

    Det där med nätter och barn är ju ett kapitel för sig men det blir bättre som tur är .

    Kram

    SvaraRadera
  2. Såå mysigt,önskar er ett riktigt mysigt Julfirande/Kram

    SvaraRadera