onsdag 12 december 2012

Ja ni

Ja ni vad ska man skriva? Blogglusten är verkligen i bott. Jag har inte tid som förr. Ludwig sover aldrig och andan faller inte på. Den senaste månaden har han knappt sovit alls, uppe på nätterna och sover inget på dagarna och på detta jobbar jag som aldrig förr. Men jobba måste jag för december månad är DYR! Alla julklapparna är däremot köpte men det var inte billigt vill jag lova. TUR att det bara är jul en gång om året även fast jag älskar julen och jag älskar att se glädjen i folks ögon när man med omsorg köpt julklappar till dom. Underbar känsla faktiskt. Men det har ett pris och det får jag betala genom att jobba, så all min energi går åt till Ludwig, Alexander och jobbet just nu. Sen ska man också hinna med allt emellan.
Vikten då? Jo nu är jag nere på MINUS 67!?! Fatta vad mycket det är, men att hinna gå ner 70 kilo till julafton känns långtbort men än är vi inte där. Ska bli så skönt nästa år när Ludde kan gå på dagis då ska jag försöka komma i väg till gymmet i alla fall en gång i veckan. Hade inte varit helt fel om man åker dit innan man ska hämta honom så kan ju alltid Alex hämta honom medans jag gör mig av med fett. Måste verkligen komma igång med det!
Ska försöka ta lite nya viktkort på mig och se om ni också ser någon skillnad (BEKRÄFTELSE eller vad haha).

Tack så hemskt mycket för alla kommentarer jag hinner inte läsa era bloggar jämt och inte heller svara men jag läser dom och jag uppskattar dom verkligen.

Massa kramar
<3<3<3

2 kommentarer:

  1. "Bara är jul en gång i månaden" - du menar väl en gång om året? ;) Haha. Förstår att du har mycket att göra. Försök att inte stressa så mycket, ta några djupa andetag då och då och kom ihåg att saker och ting ordnar sig :) Kul att läsa dina blogginlägg även om de inte kommer upp så ofta. Kram!

    SvaraRadera
  2. Vad jobbar du med förresten? Jag vet inte om jag har läst det eller om du kanske inte har skrivit det. Bara nyfiken :) Kul att få reda på saker om folk som man läser blogg av.

    SvaraRadera