fredag 14 december 2012

Promenad!

Promenad oh äntligen blev inte så långt för ludwig bara skrek så fick bära honom sista biten. Oh blev inte enbart träning i benen utan även i armarna kommer nog bli öm skulle jag tro! Oh fy fan säger jag bara haha. Ludwig fick låna ett par skor av min vän, visseligen flickskor men vad gör det!? Han ska bara ha dom tills han får i julklapp känns onödigt att köpa ett par nu när vi ändå ska få i julklapp så då kan han ju ha dom så länge ju.
Men skönt med en promenad synd bara att det är såå kallt ute bara! Man fryser ju så man dör ju haha.
Sen Ludwig sov i natt Alex la honom en timme senare och sedan så la vi in honom i vårat "lilla-rum" eftersom han är så känslig denna lille man. Underbart nu är man trött för man inte är van att sova så mycket haha.
Ha en underbar dag!
Idag ska jag och Alexander byta julklappar eftersom vi inte hinner annars innan vi åker hem för att fira jul. Känns mysigare att göra det med bara Alex!

Massa kramar

2 kommentarer:

  1. Mysigt med promenad och fin träning både för armar å ben ;)
    Stor kram i kylan.
    Här ska det bli mildare nu och endel snö.
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Hahaha, min søn har haft rosa handsker på i dag. Han glemte at tage sine egne 10 par vanter med hjem fra skolen.... surt når det er helg ;)
    Ha en trevlig sådan.

    SvaraRadera