söndag 2 december 2012

Jul och vinter


8 kommentarer:

  1. Visst är det mysigt ändå när snön kommer och det blir lite ljusare? Känns det bättre med kroppstemperaturen eller är det fortfarande kallt? Trevlig första advent :)

    SvaraRadera
  2. Visst är det mysigt .
    Ha en fin dag
    Kram

    SvaraRadera
  3. Det er så skønt vi har fået sne :D
    Ha en dejlig december måned.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Så mysigt :)
    /Kram från mig snöyran!

    SvaraRadera
  5. Gjort pepparkakshuset själv?

    SvaraRadera
  6. Fint pepparkakshus! När jag ser ditt nu tänkter jag att felet med mitt är nog att jag satt på lite för lite glasyr. Mitt ser ut lite ledset ut eller vad man ska säga och glasyren är lite halvgenomskinlig och ser bara smutsig ut på något sätt.

    SvaraRadera
  7. Hej
    Finns en utmaning på min blogg
    Kram

    SvaraRadera
  8. Wow, vilken fin mamma och underbar liten kille! Tänk att livet går så fort och att man missar så mycket på bara några månader. Hoppas allt är helt underbart med er lilla familj. Kommer kanske inte börja blogga regelbundet någonsin igen (för dåligt självdisciplin tror jag) men kommer försöka kika in här emellanåt och följa dig på dina resor. Lycka till! Kramar från en gammal bloggläsare ;)

    SvaraRadera