torsdag 10 januari 2013

Den känslan!

Alltså den känslan som jag har nu är nästan obetalbar. Jag sitter här i soffan med datorn i mitt badlakan. För bara ett 8 månader sedan var det inte möjligt för handuken nådde inte runt mig. Utan halva magen tittade alltid fram när jag till och med stod upp och nu sitter jag helt omlindad i handuken. Det är helt sjukt alltså på riktigt.
Men att duscha innan tyckte jag var jobbigt, jag kände mig obekväm och det var ju knappt att man kunde böja sig framåt utan att man höll på att välta utanför duschen. Att tappa tvålflaskan var ju ett helvete. Trångt var det och svettigt blev det man kände sig nästan äckligare innan man gick in. Sen en sak som kvinnor i största allmänhet gör är ju att raka sig men det fanns inte en möjlighet näst intill, det var för jobbigt och ont i ryggen fick jag när jag rakade benen och bikinlinjen, jag skulle ju aldrig ha på mig bikini och skulle jag ha det skulle magen hänga i vägen, så varför ens bry sig?
Nu däremot så är det inga håriga ben här så långt ögat når. Varför gick jag inte ner i vikt innan, varför väntade jag så länge? För detta är tamefan det bästa (förutom Ludwig) jag har gjort i hela mitt liv!!
Mitt liv har blivit 100 gånger lättare eller i alla fall 70 kilo lättare.

Jag säger bara en sak ALDRIG MERA FET!!!

Massa kramar
<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar