fredag 11 januari 2013

Gravid och GBP?

Nej jag är inte gravid jag vill bara börja med det. MEN jag är otroligt sugen på att skaffa en till liten bebis men som Alexander säger så är det för tidigt nu. Jag vill se Ludwig växa upp lite mera innan vi skaffar en till. Jag vill höra hans första ord och se hans framsteg innan vi börjar att fundera på att skaffa en till. Jag vill ha ett fast jobb och vi vill betala mera på vårat lån och kanske till och med skaffa oss en större lägenhet/ hus.
Men jag kan ju inte sluta tänka på att skaffa en till liten bebis. Men något jag funderar på är hur kommer det vara då? Är det någon som har erfarenhet? Jag vet ju att bebisen inte blir så stor och känslan att föda ett litet barn och hålla i en sån liten plutt skulle ju vara jätte konstigt. Det var så roligt för när vi var på BVC satt en kvinna där med sin lilla son och jag tänkte "herregud nyfödd men så stark så han kan sitta upp!?". Så jag frågade hur gammal han var och han var 4 månader men vägde lika mycket som Ludwig gjorde när han var nyfödd och var lika lång som honom så det var ju inte konstigt att jag tyckte han var så liten och pluttig. Oh vad jag vill ha en bebis men jag måste vänta men kan glädja mig med att tiden går fort i alla fall. Men ändå en liten bebis <3

Massa kramar
<3<3<3

1 kommentar:

  1. Man får inte automatiskt mindre barn bara för att man är GBP-opad. Iaf så fick inte jag det.
    Malte vägde mer än ett halvt kilo mer än vad Anton gjorde. Anton var innan op och Malte efter. Malte vägde nästan 4 kg. Herre knut säger jag bara! hihi

    Hoppas allt är bra med dig!!
    Kramis

    SvaraRadera