fredag 25 januari 2013

Duktig idag =)

I dag har jag varit duktig haha, jag har nämligen gått idag trotts kylan, snön och kylan igen. Fy fasiken vad kallt det var ute idag. När vi tog bussen till stan idag så var det 20 minus ute. I alla fall lämnade Ludde på dagis idag och åkte hem där imellan och det var så skönt! Låter kanske hemskt men jag var hemma helt själv i tre timmar och under dom få timmarna hann jag sova lite. Det var så underbart att bara få pyssla lite och bara vara själv. Men jag längtar efter honom det gör jag ju såklart men samtidigt var det skönt att bara ligga på soffan och bara va. I alla fall jag gick en bra bit idag, vi missade nämligen bussen och då gick vi en bit till nästa busshålls plats och väntade där och sedan gickvi från stan till Alexs jobb även fast det var kallt och jag ångrade mig medans jag gick så känns det väldigt bra nu =). Har inte bloggat något för jag har verkligen inte haft tid men ska bli bättre nu. Ha en fortsatt underbar dag mina vänner!
Massa kramar
<3<3<3

4 kommentarer:

  1. Härligt & vilken vacker Vinterbild/Kram

    SvaraRadera
  2. de var väldigt duktigt av dig ;)

    SvaraRadera
  3. <3
    Du skriver roligt!

    Mvh Bella i Malmö som brukar titta in här då och då. :-)

    SvaraRadera
  4. De där timmarna som man kan få hemma själv är underbara! Förstår dig helt.

    Man behöver den där tystnaden ibland och att bara vara :)

    Vad bra att det blev en promenad för dig, trots kylan :)

    SvaraRadera