onsdag 30 januari 2013

"snygga lår, snygga vader"


Jag har stått stilla nu några veckor på vågen kanske 3 men nu äntligen börjar det släppa igen, SKÖNT!! Hade det inte gjort det hade jag gått ut i garget och hämtat vinkelslipen och fixat detsjälv haha. Men är såååååå lycklig över att det släpper nu och att jag förhoppnngsvis blir nöjd på fredag när jag ska väga mig. Har också verkligen kommit igång med motion också för det hjälper inte att enbart äta rätt utan man behöver något som förbränner bort skiten man stoppar i sig. Så idag har jag och Ludwig varit ute och gått även fast det var jag som gjorde det tyngsta jobbet medans han hade det vrmt och skönt i vagnen och det enda jag hade i mitt huvud var "snygga lår, snygga vader, snygga lår". Sen när vi kom hem så cyklade vi en halvmil så idag har vi varit ute i ca 8 km, kan man skriva så? Aja 8 kilometer blev det och är så nöjd. Tänkte det när jag cyklade att herre gud vilka snygga cykel ben jag kommer få nu till sommaren hoppas man ser resultat när man sedan ska mäta dom, måste nog fan göra det i morgon nu bara för det =).

Ha en bra kväll, nu ska jag drömma om mina framtida snygga lår och vader!
<3<3<3

2 kommentarer: