onsdag 9 januari 2013

Sömn?

Sömn vad är det, en lyxvara och helt överskattat. Ja det är bara att tänka så idag känns det som. Lika bra det också att vara positiv och inte gräva ner sig och tänka på hur trött man är egentligen.
Vi var ju på BVC i går där vi hade 1 års kontroll allt var bra förutom vikten, som vanligt. Känns som vad jag än gör så går han inte upp i vikt. Jag känner mig frustrerad och som ett frågetecken, vad ska jag göra?
Men nu ska läkaren titta på hans kurvor och jag hoppas att hon kan komma med några tips på vad vi ska göra åt hans vikt. I alla fall så fick han även sina sprutor och det är därför han inte sovit så bra i natt. Han har haft hög feber och har ont i låren skulle jag tro eftersom så fort man råkar ta där blir han ledsen och arg. Stackars min lilla älskling. Men med allvedon så blir det i alla fall bättre med febern men han är trött och blir tröttare av all allvedon men har man nästan 40 grader så ger jag honom det nu var 4 timme.
Älskade barn det gör ont i mig att se dig ha ont och lida.

Massa kramar
<3<3<3

2 kommentarer:

  1. Stackars lille Ludvig. Hoppas att febern snart ger med sig. Kan tänka mig att det inte är något kul att se sin lille plutt må dåligt.
    Jag tror nog att jag sov lite för er inatt 😜 Fick totalt 10 timmars sömn. Kan bli förmycket av den varan också.

    Kram ❤

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Jag tycker bilderna från Ludwigs 1-årsdag visar en ganska normal 1-åring. Hur lång är han och vad väger han?
    Kram från en två barns mamma, fast om någon vecka tre :-)

    SvaraRadera