torsdag 14 februari 2013

100 år, snälla

 

Oh godmorgon, herre gud vad jag skulle behöva sova i 100 år och sedan vakna upp som en ny människa. Jag orkar inte hålla på att vara vaken varje natt för att sedan gå upp runt 6-7 på morgonen. Jag önskar att Ludwig börjar sova som innan, nu äter han i alla fall så det är ju alltid början men jag tror han håller på att få en tand så om ändå den dära j*vla tanden kunde komma kanske vi allatre får en bättre nattsömn. Nej det går nog över men det är väldigt drygt, längtar till tonåren när han sover till 11-12 på morgonen. Fy vad jag ska sova då!
Idag händer inte så mycket jag är jätte förkyld och Ludde är snorig med så blir nog innedag.
 
Men det är ju alla hjärtans dag idag <3. Så ta hand om varandra idag <3.

Massa kramar
<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar